Rajzmeditáció, DIY, életmód és más

Kimera lapjai

Kimera lapjai

Nyári kalandom a Pilátes-szel

#21nappilatesnyár

2017. augusztus 20. - Farkas Erika Kimera

Egy vallomással kezdem: évek óta nem sportolok,mozgok aktívan. Persze, rendszeresen szoktunk túrázni, de a havi egy alkalom nem mondható túl soknak. Időm is lenne, de valahogy mégsem. Néhány hete gondolkoztam, hogy előfizetek  egy online jóga oldalon, de végül azt sem tettem meg. Hogy miért? Vártam az Igazit! És meg is találtam.

A Facebookon jött velem szembe egy ismerősöm által, Kiss Zsuzsi  21 napos nyári Pilates kihívása. Gyorsan feliratkoztam, és már másnap a postafiókomban várt az első napi videó. Hozzáteszem, hogy eddig semmilyen kapcsolatom nem volt a Pilátes-szel, de azt tudom, hogy sok híresség is ezzel tartja fitten magát. 

A kihívás lényege, hogy minden nap 10 perces videókat kapsz, és ezt kell teljesíteni. A napi videók mellett motiváló feladatok is vannak, amit mindenki kedve szerint csinál meg. Én főleg a mozgás miatt választottam ezt, s bevallom, a "háttérprogramot" nem nagyon szoktam megcsinálni. A kihívás 21 napig tart, ennyi idő szükséges ahhoz, hogy egy tevékenység beépüljön, szokássá váljon az ember életébe, és ne a komfortzónán kívül legyen, hanem már ahhoz hozzátartozzon. A kihíváshoz tartozik egy FB csoport is, ahol a kihívásban résztvevők egymást segítik, biztatják, dicsérik,  képeket, videókat is posztolnak. Nagyon ritka manapság, de csupa segítő, dicsérő, bátorító posztok kerülnek ide. 

Jelenleg a 4. napnál tartok, és azt mondhatom, hogy szuper! A napi 10 perc mindig belefér, sőt a tegnapi és mai napon 20-20 percet tornáztam, mert kívánta a testem és a lelkem is. Ennyi idő alatt is észrevehető, hogy megváltozott a tartásom, amire mindig is figyeltem, de most még egyenesebb, szebb, nőiesebb. Megváltozott a hasam tónusa is. S bár azt még nem mondhatom, hogy láthatóan kisebb, de már érzem a változást ezen a területen is. 

Rendszeresen tájékoztatlak majd titeket a fejleményekről, addig is ha szívesen kipróbálnátok ti is, látogassátok meg Zsuzsi oldalát. http://pilatesesmotivacio.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kimeralapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr2012765408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása