Rajzmeditáció, DIY, életmód és más

Kimera lapjai

Kimera lapjai

Viszlát műanyagmentes július,

hello újrahasznosítós augusztus

2019. augusztus 05. - Farkas Erika Kimera

Ebben a hónapban terveim szerint nagyon sok újrahasznosítós ötletet fogok megosztani veletek. Számomra már régóta nagyon fontos terület ez, de őszinte leszek, nem csak a környezet védelme szempontjából. Már akkor is, amikor ez még nem volt ennyire felkapott téma, foglalkoztatott, hogy a gyártók annyi időt, pénzt fektetnek egy-egy szép csomagolás kialakításába, hogy kár veszni hagyni. Megihlettek a formák, rögtön láttam benne az új funkciót, és festettem, alakítottam. Mostanra ez már mozgalommá nőtte ki magát, és mivel már tudatosabban vásárolok, kevesebb ilyen dolog kerül a kezembe. De ha igen, akkor sincs lelkiismeret-furdalásom, mert tudom, hogy szinte rögtön új, hasznos életet fog kapni. 

Az első, amit megosztok veletek, kicsit kakukktojás. A húgomtól kaptam egy textil bevásárló szatyrot, ami a kirakatban volt, és kicsit kiszívta egyik oldalát a nap. Arra gondolt, hogy talán én elég kreatív vagyok hozzá, hogy új életet kapjon. És igaza lett. Ha olvastál más bejegyzést is tőlem, láthatod, hogy Rajzmeditációs oktató vagyok, és nagyon sokat hódolok e hobbimnak. Így most ez a táska is jócskán kapott ezekből a mintákból. 

Fontos, hogy bármilyen filcet vagy festéket használsz, a gyártó utasítása szerint fixálni szükséges, hogy mosható is legyen. Én Posca filcet használtam, de számtalan féle textilfilc vagy textilfesték létezik. És ha úgy érzed, hogy egyedül nem mersz nekivágni, akkor gyere el a következő tanfolyamra, vagy workshopra, ahol együtt alkothatunk egy (nem kifakult) textiltatyóra. http://bit.ly/2MD0PPh 

szatyor.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kimeralapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr2414996272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása