Rajzmeditáció, DIY, életmód és más

Kimera lapjai

Kimera lapjai

Back to School projekt

avagy Rajzmedi a suliban is

2017. szeptember 07. - Farkas Erika Kimera

A gyermekeim már kinőttek az iskolás korból, de az internet tele van a Back to School ötletekkel, így arra gondoltam, én is megleplek titeket eggyel. Az üzletekben rengeteg féle borítóval lehet füzetet kapni, de ha egyedit szeretnél, akkor készíts magadnak. Egy délután alatt akár az összes füzetet, könyvet elkészítheted, és ez biztosan nem jön szembe. Ha a gyermekeddel együtt készíted, akkor közösen élhetitek át az alkotás örömét.

1. Készítsd elő a beborítani kívánt füzetet.

2. Kösd be egyszínű fehér, vagy esetleg barna csomagoló papírba.

3. Egy közepes vastagságú alkoholos filccel rajzold meg a mintákat. Én itt direkt nagyobb mintákat rajzoltam, így egy-egy unalmas órán még ki is lehet színezni. (de ezt nem én mondtam....)

img_20170907_221147.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kimeralapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr2412810776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása