Rajzmeditáció, DIY, életmód és más

Kimera lapjai

Kimera lapjai

Letölthető áprilisi naptár

2018. április 05. - Farkas Erika Kimera

Amióta elvégeztem a Rajzmeditáció Alaptanfolyamot, rengeteg rajzot gyártottam. Amióta pedig oktató lettem, látom a tanitványokon, hogy ők is ontják magukból a rajzokat a tanfolyam után. Természetesen nagyon jó érzés visszanézegetni a füzetben ezeket a rajzokat, de az igazán jól sikerülteket érdemes felhasználni. Erre mutattam már példát, a kolibris pólóval ITT, és most egy újabb ötletet hozok. Készitsetek belőle naptárt. Akár szabad kézzel, akár valamilyen grafikai programmal, vagy töltsétek le innen, amit én készitettem nektek. Ezt nyomtatás után, akár szinezhetitek is. És kérlek osszátok meg velem a kiszinezett műveket akár itt, akár az FB csoportban.  https://bit.ly/2H0HXre

25351967_1719499571428304_8959160215263622674_o_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kimeralapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr1913811716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása