Rajzmeditáció, DIY, életmód és más

Kimera lapjai

Kimera lapjai

Rajzmedi a pólón

avagy alkotás és újrahasznosítás

2017. szeptember 01. - Farkas Erika Kimera

Peti a minap szelektált a ruhák között, és egy szürke póló, ami összeszedett néhány lyukat a hordás során, a kuka közelébe került. Én viszont megmentettem. Az anyaga szuper, és a pár pici lyuk olyan helyeken volt, amit egy kis igazítással el lehetett tüntetni. Szemem előtt rögtön megjelent egy szuper póló képe, és gyorsan hozzá is láttam.

1. Először is, kimostam, kivasaltam a pólót, hogy könnyebb legyen vele dolgozni. 

dsc_2975.jpg

 2. Körben levágtam a nyakrésznél és az ujjaknál a varrást. Alul még meghagytam, hogy könnyebben ki tudjam jelölni a vágáshoz.

dsc_2978.jpg

3. Kimértem mindkét oldalánál 12 cm, és maszkoló szalagot ragasztottam rá. Ha szépen ki tudjátok simítani, akkor a két oldallal egyszerre is lehet dolgozni. 

dsc_2979.jpg

4. A maszkoló szalagot kimértem és bejelöltem 1 centméterenként. Ilyen vastag lesz egy-egy rojt. Ha ennél szélesebb, akkor nem pöndörödik be szépen, ha keskenyebb, akkor húzáskor elszakadhat. 

dsc_2980.jpg

5. Ezek után levágtam az alsó varrást is.

dsc_2981.jpg

 6. ....és a jelölések segítségével centinként bevágtam alulról a maszkoló szalagig a pólót. Ezekből lesznek a rojtok. 

dsc_2982.jpg

7. Eltávolítottam a maszkoló szalagot, és egyesével kihúzogattam a rojtokat. 

 dsc_2984_1.jpg

8. Kiválasztottam, kinyomtattam és kivágtam az egyik kedvenc Rajzmeditációs mintámat. Többféle vasalható fóliát lehet kapni, ezek közül nekem nagyon bevált a Lidl-ben kapható változat. 10 db kb. 1.500,- Ft, és  lehet fehér és sötét ruhákhoz valót is kapni. 

dsc_2990.jpg

9. Ráfektettem a pólóra és a gyártó utasítása szerint felvasaltam. Nagyon ügyeljetek és olvassátok el részletesen, mert minden vasaló papír máshogy működik. Itt már nem érdemes elrontani :)

dsc_2991.jpg

10. ..és már kész is.

dsc_2993_1.jpg

11. Az így készült pólókat érdemes mindig kifordítva mosni, így óvni, védeni a mintát. Örömteli alkotást, és sok újrahasznosított pólót kívánok Nektek.

21057158_1878738348819419_1867982802_o.jpg

 

A bejegyzés saját fotókat tartalmaz, kérlek, hogy ne másoljátok, és ne használjátok a forrás megjelenítése nélkül., Ha tetszett a bejegyzés, osszátok meg nyugodtan,és látogassatok el máskor is az oldalamra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kimeralapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr4312796162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása